Ile wynosi kaucja za samochód?

Wysokość kaucji uzależniona jest od modelu samochodu oraz okresu wynajmu.

Czy kaucja jest zwrotna?

Tak, wpłacona kaucja za samochód jest zwrotna w całości, pod warunkiem, że wypożyczony samochód zostanie zwrócony do nas bez uszkodzeń i w wyznaczonym czasie.

Jakie formy płatności akceptujemy?

Akceptujemy płatność gotówką, przelew internetowy oraz płatność kartą kredytową lub debetową. Honorujemy także płatności kartami zagranicznymi.

Czy wystawiamy faktury VAT?

Tak, wystawiamy faktury VAT.

Jakie dokumenty są niezbędne, aby wynająć samochód?

Do wynajęcia samochodu wymagane jest prawo jazdy potwierdzające uprawnienia do kierowania samochodem oraz drugi dokument potwierdzający tożsamość: dowód osobisty lub paszport. Osoba wynajmująca musi mieć ukończone 21 lat.

Czy samochody posiadają ubezpieczenie?

Tak! Wszystkie nasze samochody posiadają pełny pakiet ubezpieczeń.

Gdzie mogę odebrać samochód?

Samochód można odebrać w siedzibie naszej wypożyczalni lub na terenie Warszawy. Oferujemy także możliwość podstawienia pojazdu w dowolne miejsce. Skontaktuj się z nami i umów dogodne dla siebie miejsce odbioru samochodu.

Czy mogę wynajętym samochodem wyjechać poza granice Polski?

Tak, pod warunkiem wcześniejszego zgłoszenia takiej wyprawy.

Czy wypożyczone samochody posiadają limit kilometrów?

Tak, samochody mają limit kilometrów, który uzgodnimy podczas rozmowy telefonicznej. Opłata za każdy nadkilometr uzależniona jest od modelu wynajętego samochodu.

Czy na wynajętym samochodzie znajdują się naklejki z naszym logo?

Nie. Wynajmujesz samochód bez żadnych naklejek.

Czy samochód może prowadzić inna osoba niż ta, która jest wskazana w umowie najmu?

Nie, samochód może prowadzić wyłącznie osoba, która została wskazana w umowie najmu samochodu.

Nie, samochód może prowadzić wyłącznie osoba, która została wskazana w umowie najmu samochodu.

Tak, każdy wynajmowany samochód posiada zatankowany do pełna bak paliwa i należy go zwrócić w takim samym stanie. W przeciwnym razie, osoba wynajmująca samochód zostanie obciążona dodatkowymi kosztami.

Co muszę zrobić podczas awarii samochodu lub kolizji?

W przypadku wyżej wskazanych zdarzeń wymagany jest niezwłoczny kontakt z naszym biurem : [+48] 720 400 600 lub [+48] 720 400 800.